Wednesday, May 9, 2007

Din adamlarına sorup şikâyetten vazgeçtiler

Sabah gazetesinden bir haber...

http://www.sabah.com.tr/haber,818840E4720F48E383CDAA329F84DCC4.html

Din adamlarına sorup şikâyetten vazgeçtiler

Kapağı açık bırakılan rögara düşüp ölen Dilara Dumrul'un (5) ailesinin şikâyetinden vazgeçmesi ve tutuklu 2 sanığın tahliye edilmesi tartışılırken, Cevahir Alışveriş Merkezi'nin 4'üncü katından düşerek can veren 3 yaşındaki Ayşe Nur Özbaş'ın ailesinin de şikâyetçi olmadığı ortaya çıktı. Din adamlarına danışan Özbaş Ailesi, şikâyetlerinden vazgeçme kararını, "Kızımız öteki dünyada azap çeker" diye açıkladı. Geçtiğimiz yıl aralık ayında yaşanan feci olayda annesi Emine Özbaş ile Cevahir Alışveriş Merkezi'ne giden Ayşe Nur, merdiven ile balkon arasında bırakılan 15 santimlik boşluktan 4 kat aşağı düşmüş ve tüm çabalara rağmen de kurtarılamamıştı.

HER AKŞAM EVDE AĞLIYORUZ
Talihsiz çocuk, Samsun'un Derme ilçesi Kazım Karabekir Paşa Köyü'nde toprağa verilirken, olayla ilgili soruşturma başlatan Şişli Cumhuriyet Savcılığı aileye 20 gün sonra bir tebligat göndermişti. Tebligatı alır almaz Şişli Adliyesi'ne giden baba İbrahim Özbaş'ın, soruşturmayı yürüten savcılığa şikâyetçi olmadığına ilişkin bir dilekçe verdiği ortaya çıktı. SABAH muhabirinin ulaştığı baba İbrahim Özbaş, olayın ardından Cevahir Alışveriş Merkezi Yönetim Kurulu üyesi Aydoğan Cevahir'in, "Burası sirk değil" sözleri üzerine şikâyetçi olmak istediğini, ancak bunun sonradan bir yanlış anlaşılma olduğunu öğrendiğini anlatarak şöyle devam etti: "Babamla birlikte din adamlarına danıştık. 'Çocuğun yaşı çok küçük. Dava sürecinde ruhu incinir. Öteki dünyada azap çeker' dediler. Ben çocuğumla öteki dünyada buluşma hayali kurduğumdan, şikâyetten vazgeçtim."

BEN DE EVLAT KAYBETTİM
Bir tekstil atölyesinde çalışan İbrahim Özbaş, acılarının çok taze olduğunu belirterek, "Her akşam eve gittiğimde eşimle gözyaşı döküyoruz. Ne çektiğimizi bir biz biliriz bir de Allah" diye konuştu. Olayın ardından Cevahir yetkililerinin kendileriyle çok ilgilendiklerini anlatan Özbaş şöyle dedi: "İbrahim Cevahir, 'Ben de evlat kaybettim, acısını iyi bilirim. Beni bir ağabey olarak kabul et' dedi. İki kez evime ziyarete geldi. Karşılıklı konuştuk ve birbirimizi çok iyi anladık. Ziyaretime gelmeden önce savcılığa şikâyetçi olmadığımı bildirmiştim.

2 comments:

Oturgut said...

Bu inancını iyi niyetini, suistimal ettirmenin resmidir. Ülke böyle kaç tane iyi niyetli saf insanla dolu, din tacirlerinin oy oranlarına şaşmamak lazım. Dini kullanıp vicdansızlığı ayyuka çıkaranlar utansın.Bunlar yarın çıkıp adaleti demokrasiyi de savunurlar.

Anonymous said...

Öyle Özgücüğüm maalesef:( Allah başımıza bu sefer ahlaklı ve dürüst insanları getirir umarım.